آیا هنوز در بازار ایران با ۱۰ میلیون تومان می توان خودرو مناسب خرید؟ +عکس

© AFP 2023 / Tobias Schwarzآیا هنوز در بازار ایران با ۱۰ میلیون تومان می توان خودرو مناسب خرید؟ +عکس
آیا هنوز در بازار ایران با ۱۰ میلیون تومان می توان خودرو مناسب خرید؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت خودروهای ۱۰ میلیون تومانی در بازار تهران

به گزارش اسپوتنیک، با بحران جدید اقتصادی در "ایران" و افزایش قیمت خودروها، این سوال در ذهن بسیاری از کاربران به وجود آمده است که آیا با ۱۰ میلیون تومان نیز همچنان می توان خودرویی تهیه کرد یا خیر. در پاسخ به این سوال می توان گفت که بله همچنان خودروهایی وجود دارند که قیمت آنها ۱۰ میلیون تومان و یا کمتر است.

به عنوان مثال پژو ۴۰۵ که سال تولید آن ۷۷ و یا ۷۹ است را میتوان با ۱۰ میلیون خریداری کرد. همچنین پراید صندوقدار سال ۸۴ و یا ام وی ام ۱۱۰ سال ۸۵ قیمتی کمتر از ۱۰ میلیون تومان دارند. پیکان وانت دوگانه سوز سال ۸۳، دوو ماتیز سال ۸۲، پراید صندوقدار ۸۳ و ۸۲ نیز در حدود ۹ میلیون تومان می باشند. پژو روا مربوط به سال ۸۳، پراید ۱۴۱ سال ۸۲، پراید صندوقدار سال ۸۱ نیز قیمتی معادل ۷ میلیون تومان دارند. پراید هاچ بک سال ۷۴ و پیکان سدان سال ۷۵ نیز در حدود ۷ میلیون تومان می باشند.
بسیاری از کاربران معتقدند که اگر کسی این دسته از خودروها را خریداری کند باید چند برابر قیمت آن برای آن هزینه کند تا فقط راه برود چرا که سال تولید آن بسیار قدیمی است. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که حتماً کارکرد این خودروها ها بسیار بالاست.
به گفته بعضی از کاربران این دسته از خودروها اصلاً ارزش خرید ندارند و فقط به درد اسقاط شدن میخورند و حتی ده میلیون و کمتر از آن برای آنها زیاد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала