جوان کولبر معروف در فضای مجازی استخدام شد +عکس

© Sputnik / Aleksey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر جوان کولبر معروف در فضای مجازی استخدام شد +عکس
جوان کولبر معروف در فضای مجازی استخدام شد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به همت بانوی بازیگر ایرانی، جوان کولبر کرد ایرانی استخدام شد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش، "فریبا نادری" بانوی بازیگر ایرانی، در روزنامه "ایران"خبری از جوان کردستانی که به خاطر عدم یافتن کار مناسب اقدام به کلبری در مرزهای "مریوان" نموده را خوانده و تلاش کرد تا او را پیدا کند. او پس از پیدا کردن این جوان او را به دفتر مرکزی شرکت بیمه "معلم" دعوت کرده و با دستور ویژه مدیر عامل شرکت بیمه معلم استخدام شد.

کولبران اصطلاحی است که توسط مردم محلی مناطق کردنشین به افرادی گفته می‌شوند که برای کسب درآمد زندگی خود به حمل اجناسی بین دو طرف خط مرزی مبادرت می‌ورزند. بعضی از آن‌ها به خاطر بیکاری و از روی ناچاری و در قبال دستمزد ناچیز اقدام به حمل و ورود کالای خارجی می‌کنند.

کالای مورد نظر که طبق تعریف قانون قاچاق محسوب می‌شود بر روی پشت کولبران یا از طریق حمل با حیوان بارکش از مناطق صعب العبور مرزی به داخل شهرها و روستاهای مرزی انتقال داده می‌شود و کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. صدها نفر از کارگران کولبر جان خود را در مرزهای "ایران" از دست داده‌اند.
بسیاری از کاربران برای این بانوی بازیگر دعاکرده و معتقدند که کار بسیار بزرگی کرده است. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که در این شرایط اقتصادی مردم باید هوای یکدیگر داشته باشند تا بتوانیم از این مرحله نیز عبور کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала