تکذیب ادعای استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی +ویدئو

© AP Photo / Hasan Sarbakhshianتکذیب ادعای استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی +ویدئو
تکذیب ادعای استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس هتلداران "خراسان رضوی" ادعای استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که گردشگران عراقی با ورود به اماکن زیارتی در "ایران" مانند شهرهای "مشهد" و "قم"، از زنان استفاده های جنسی می‌کنند. این ادعا و اخبار غیرت بسیاری از ایرانیان را تحریک کرده و خواستار بررسی صحت این مسئله شدند.

طی مصاحبه تلفنی خبرگزاری های ایرانی که با رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی انجام داده اند، او این مطلب را تکذیب کرده و عنوان کرده است که ما گفته‌ایم در مشهد ۶۰۰۰ مکان زیارتی یا مسافرخانه وجود دارد که به صورت غیر مجاز فعالیت می کند و حرفی از دادن خدمات جنسی به گردشگران عراقی زده نشده است.

بسیاری از کاربران معتقدند که با نزدیک شدن به ایام محرم و اربعین این خبرهای دروغ در شبکه های اجتماعی منتشر می شود تا روابط بین دو کشور به هم زده شود.

 

عده ای دیگر از کاربران معتقدند که این خبرها در اصل برای انحراف افکار عمومی است تا با سوار شدن بر موج احساسات مردم بتوانند ذهن آنها را از اتفاقات اصلی و نارضایتی ها و مشکلات اقتصادی منحرف کنند. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که در شمال کشور و اماکن زیارتی تعداد گردشگران عراقی بسیار زیاد است و این مسئله با گران شدن نرخ دلار بیشتر شده است که کمی نگران کننده است.

به گفته این دسته از کاربران، عراقی ها از اماکن زیارتی و تفریحی که خود ایرانیان نمی توانند یا به سختی می‌توانند از آنها استفاده کنند، با قیمت بسیار مناسبی که دلار در کشور آنها دارد استفاده می کنند. گروه سوم از کاربران معتقدند که حضور گردشگر در ایران لازم است و ما باید بیش از این مسیر را برای گردشگران کشورهای اروپایی و عربی هموار کنیم.

برخی از کاربران نیز می گویند که تکذیب این خبر تنها صورت مسئله را پاک می کند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала