جنجال هایی برای موارد متعدد تجاوز به توریست های خارجی در ایتالیا

© Fotolia / Kaspars Grinvaldsجنجال هایی برای موارد متعدد تجاوز به توریست های خارجی در ایتالیا
جنجال هایی برای موارد متعدد تجاوز به توریست های خارجی در ایتالیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موارد متعدد خشونت علیه گردشگران خارجی در ایتالیا ، اعتراض عمومی گسترده ای را برانگیخته است.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات اطلاع دادند که این حوادث در نیمه دوم ماه اوت در شهرهای توریستی ایتالیا رخ داده است.
آخرین حادثه در ریمینی و در ساحل دریای آدریاتیک بود. یک دختر جوان ۱۹ ساله آلمانی که با دو دانشجوی مدرسه پلیس شهر برشا آشنا شده بود. عصر روز شنبه آنها به اتاق هتلی که دختر در آن اقاما داشت رفته و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند. دختر جوان به بیمارستان محل رفت و آثار تجاوز روی بدن وی اثبات گردید.
این دو جوان در دادگاه ریمینی متهم شدند و ممکن است از مدرسه پلیس اخراج شده و سرنوشت شان نیز در دادگاه مشخص خواهد شد.
همزمان با این حادثه ، یک تجارز جنسی دیگر در شهر یوزولو ونیز اتفاق افتاد. دختر ۱۵ ساله که ملیتش فاش نشده است ، در ساحل مورد تجاوز قرار گرفت. روز شنبه پلیس موفق شد مجرم را دستگیر کند که یک جوان ۲۵ ساله اهل سنگال بودو قبلا هم به خاطر نقض قانون توسط دادگاه متهم شده بود.
وزیر کشور ایتالیا که به خاطر مواضع ناسازگار خود با مهاجرین غیر قانونی شهرت دارد نیز در این باره بیانیه صادر کرد. وی در توئیتر خود نوشت: « پس از مشکلات حقوقی متعدد ، او باید کشور ایتالیا را ترک کند اما از آنجا که یک فرزند دختر از زن ایتالیایی دارد ، این کرم را نمی شود اخراج کرد. این جنون و دیوانگی ست.» وی قول داد که در ارتباط با پناهندگانی که قتل، تجاوز ، دزدی و یا خرید و فروش مواد مخدر مرتکب می شوند فورا برخورد نماید.
یکی دیگر از تجاوزات جنسی که در ایتالیا صورت گرفت و بسیار پر سرو صدا بود ، تجاوز به دو دانشجوی دختر از آمریکا در فلورانس بود. در ماه سپتامبر دو پلیس که از یک دعوا در دیسکو جلوگیری کرده بودند ، دختران را به خانه برده و به آنها تجاوز کردند. هر دو پلیس اخراج شدند و روند دادگاهی پرونده به زودی تشکیل خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала