تست تشخیص ویروس کرونا در ایران به زودی رایگان می شود

© Sputnik / Vitaly Timkivتست تشخیص ویروس کرونا در ایران به زودی رایگان می شود
تست تشخیص ویروس کرونا در ایران به زودی رایگان می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
اشتراک
نماینده مجلس ایران: مخبر معاون اول رئیس جمهور دستور ابلاغ شیوه نامه رایگان شدن تست تشخیص کرونا را داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عباس مقتدایی، نماینده اصفهان در مجلس ایران گفت: طبق مصوبه شورای عالی بیمه سلامت، تست پی سی آر رایگان شده اما مدیرکل درمان غیر مستقیم به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرده که این آزمایش در انتظار ابلاغ شیوه نامه اجرایی از سوی شورای عالی بیمه است. عدم ابلاغ این شیوه نامه، باعث ایجاد سردرگمی فراوان برای هموطنان و مجموعه های درمانی و بیمه ای شده است.
کرونا در ایران؛ شناسایی 6143 بیمار جدید و 125 مورد فوتی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
کرونا در ایران؛ شناسایی 6143 بیمار جدید و 125 مورد فوتی
وی افزود: در مکاتبه ای با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 21 شهریور سال جاری و همچنین بیان تذکر کتبی در صحن علنی در 18 مهرماه خواستار تسریع در صدور دستورالعمل مربوطه شدم. وزیر بهداشت در پاسخ اعلام کرد که پس از تذکر، نامه ای را به سازمان برنامه بودجه نوشته و این مسئله منتظر ابلاغ از سوی هیات وزیران است. به تعبیری همه امور انجام شده و صرفا با پیگیری سازمان برنامه و بودجه، باید در هیات وزیران مصوب شود.
نماینده اصفهان اضافه کرد: بعد از پاسخ وزیر بهداشت، با رییس سازمان برنامه بودجه و معاون اول رییس جمهور مکاتبه کردم و آقای مخبر نیز ضمن رونوشت به وزیر کشور، طی دستوری به وزیر بهداشت، خواستار رسیدگی شد. به نظر می رسد در صورت همت سازمان برنامه و بودجه، بزودی این موضوع حل و ابلاغ می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала