گروسی: شاید جهان هرگز قادر به بازسازی تصویری از آنچه ایرانی‌ها انجام داده‌اند، نباشد

© AP Photo / Ronald Zakگروسی: شاید جهان هرگز قادر به بازسازی تصویری از آنچه ایرانی‌ها انجام داده‌اند، نباشد
گروسی: شاید جهان هرگز قادر به بازسازی تصویری از آنچه ایرانی‌ها انجام داده‌اند، نباشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2021
اشتراک
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی درباره دوربین‌ها در یکی از تاسیسات کلیدی هسته‌ای ایران ادعای جدیدی مطرح کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی نیوز دیگر ابراز امیدواری کرد بتواند به زودی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کند. 
آژانس: ایران به ما اجازه نصب دوربین در کرج را نداد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2021
آژانس: ایران به ما اجازه نصب دوربین در کرج را نداد
وی مدعی شد برنامه نظارت آژانس اتمی در ایران بعد از آن که تهران درخواست تعمیر دوربین‌ها در یکی از تاسیسات کلیدی را رد کرد، دیگر کامل نیست و این احتمال را ایجاد می‌کند که جهان هرگز قادر به بازسازی تصویری از آنچه ایرانی‌ها انجام داده‌اند، نباشد.
بر اساس این گزارش، مدیرکل آژانس در همین خصوص گفت که ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه داده تا به اکثر دوربین‌های خود برای سرویس آن‌ها و تعویض باتری و کارت حافظه دسترسی داشته باشد، با یک استثناء مهم.
اشاره گروسی به تاسیساتی در حومه تهران است که محل ساخت سانتریفیوژ بوده و در ماه ژوئن به گفته ایران در اقدامی خرابکارانه از سوی اسرائیل آسیب دید. وی گفت ایران ادامه تحقیقات خود در خصوص این حمله را دلیل عدم اجازه دسترسی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است. 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала