ورود محموله دیگری از واکسن اسپوتنیک وی به ایران

© Sputnik / Evgeny Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر ورود محموله دیگری از واکسن اسپوتنیک وی به ایران
 ورود محموله دیگری از واکسن اسپوتنیک وی به ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
اشتراک
گمرک ایران از ورود 700 هزار دوز واکسن روسی اسپوتنیک وی به این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک،  معاون فنی گمرک ایران گفت: " از دو میلیون دوز واکسن اسپوتنیک که قرار است به کشور وارد شود لحظاتی پیش 700 هزار دوز وارد شد."وی ادامه داد: "این هفتاد و سومین محموله واکسن وارداتی به کشور است که پس از ورود آن آمار واکسن‌های وارد شده به کشور از 120 میلیون دوز گذشت".
بررسی نهایی واکسن «اسپوتنیک وی» توسط سازمان بهداشت جهانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
بررسی نهایی واکسن «اسپوتنیک وی» توسط سازمان بهداشت جهانی
"پیشتر سفارت ایران در مسکو از تحویل یک محموله دیگر از واکسن روسی "اسپوتنیک وی" خبر داده بود و اعلام کرده بود که این محموله قرار است روز پنجشنبه به ایران ارسال شود.
پیش از این الکساندر گینتزبورگ، مدیر مرکز ملی تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا اعلام کرد ممکن است واکسن کرونا برای کودکان که توسط این مرکز تهیه شده، اسپوتنیک ام (Sputnik M) نامیده شود.
واکسیناسیون معتبرترین راه برای محافظت در برابر ویروس کرونا است. به گفته میخائیل موراشکو ، وزیر بهداشت روسیه ، درصد واکسیناسیون در میان بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 کمتر از 0.03 درصد است و اکثریت قریب به اتفاق بیماران در بیمارستان ها واکسینه نشده اند. در پایان ماه سپتامبر سازمان جهانی بهداشت ارتباط مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا (SARS-CoV-2) با امتناع از ایمن سازی پیشگیرانه را تأئید کرد  . به گفته خانم  آنا پوپووا ، رئیس اداره نظارت های بهداشتی روسیه  تقریباً هیچ فرد واکسینه شده ای در بین فوتی های کرونا دیده نمی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала