بازگشایی تمامی مدارس ایران تا پایان آبان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بازگشایی تمامی مدارس ایران تا پایان آبان
بازگشایی تمامی مدارس ایران تا پایان آبان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
اشتراک
سرپرست وزارت آموزش وپرورش ایران از بازگشایی تمامی مدارس به صورت حضوری تا پایان آبان ماه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش وپرورش ایران با اشاره به این که بازگشایی مدارس تنها تابع واکسیناسیون نیست، اظهار کرد: در امر بازگشایی حضوری مدارس، تصمیمات شورای مدرسه و آموزش و پرورش مناطق، نتایج ارزیابی از شاخص‌های رعایت دستورالعمل ها، رعایت فاصله اجتماعی و تمهید مقدمات و دریافت مجوز از دیگر عوامل مهم حضوری شدن مدارس است.
جزئیات بازگشایی مدارس ایران از آبان ماه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
جزئیات بازگشایی مدارس ایران از آبان ماه
وی گفت: 45 هزار مدرسه کشور با تراکم جمعیتی اندک، در مهرماه بصورت حضوری بازگشایی شدند و حدود 50 درصد مدارس که از تراکم دانش آموزی بالایی برخوردار بودند در آبان‌ماه و پس از ارزیابی و دریافت مجوز، فعالیت‌های آموزش حضوری را آغاز خواهند کرد.
سرپرست وزارت آموزش وپرورش ایران گفت: در کهگیلویه و بویراحمد به علت پراکندگی مدارس و کمی تراکم جمعیتی، بیش از هزار مدرسه فعالیت آموزشی حضوری خود را آغاز کرده اند.
بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ایران؛ وی در مورد  آمادگی وزارت آموزش وپرورش برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: این طرح پس از ارائه لایحه آن از سوی دولت به مجلس خوشبختانه با رأی بالایی تصویب شد و امیدواریم در روزهای آینده شاهد روند خوب اجرای آن باشیم.
کاظمی همچنین در سفر یک روزه خود ضمن بازدید از مدارس کانکسی و همچنین فضاهای آموزشی آسیب دیده در زلزله سی سخت، جمع آوری مدارس کانکسی این منطقه را از اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دانست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала