دومین روز رزمایش مدافعان آسمان ولایت-۱۴۰۰+ویدئو

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / رزمایش پدافند هوایی "مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰" در ایران
رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2021
اشتراک
در دومین روز رزمایش مشترک پدافند هوایی ارتش و سپاه ایران "مدافعان آسمان ولایت-۱۴۰۰" از آزمایش ساملنه جدید مجید تا مقابله با موشک های کروز و اهداف کوچک به اجرا درآمد.
به گزارش اسپوتنیک، سامانه‌ های موشکی مرصاد ۱۶ نیروی پدافند هوایی ارتش و طبس نیروی هوافضای سپاه در رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت، با شلیک موشک‌ های پدافندی اهداف متخاصم در منطقه رزمایش را با موفقیت مورد اصابت قرار دادند.
امیر سرتیپ قادر رحیم‌ زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء ایران گفت: رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت-۱۴۰۰ با دستیابی به تمام اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.
سرتیپ رحیم‌ زاده عنوان کرد: اگر کسی خدای نکرده خیال خامی به سرش زده باشد و قصد تعرض به آسمان جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، قطعا با واکنش قاطع و پاسخ دندان‌ شکن نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء ایران عملکرد نیروی هوایی ارتش در این رزمایش را قابل تحسین برشمرد و گفت: نیروی هوایی با در اختیار گرفتن هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین از ارتش و سپاه توانستند نقش نیروی نارنجی یا متخاصم را به خوبی ایفا کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала