سردار رشید: بیشترین انطباق را در رزمایش مدافعان آسمان دیدیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار رشید: بیشترین انطباق را در رزمایش مدافعان آسمان دیدیم
سردار رشید: بیشترین انطباق را در رزمایش مدافعان آسمان دیدیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2021
اشتراک
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء اظهار داشت: تاکتیک‌ های به اجرا در آمده در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیروهای مسلح ما دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌ الانبیاء، در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ اظهار داشت: این رزمایش متشکل از سه نیروی ارتشی و سپاهی شامل نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه، تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور در حال طرح‌ ریزی و اجراست و ما مشاهده کردیم که در این رزمایش کلیه تهدیدات و اقدامات تهدیدآمیز دشمن مشابه یک صحنه واقعی جنگ ساماندهی و طرح‌ ریزی شده بود و فرماندهان و رزمندگان نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه به‌ موقع آنها را کشف، رهگیری و منهدم کردند.
رزمایش نیروهای دریایی آذربایجان در دریای خزر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.10.2021
رزمایش نیروهای دریایی آذربایجان در دریای خزر
سرلشکر رشید با بیان اینکه ارتش و سپاه در این رزمایش نمره بسیار خوبی کسب کرده‌ اند، گفت: ما نمره بسیار قابل قبولی از طرف قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌ الانبیاء که از سوی فرمانده کل قوا بر این رزمایش نظارت و ارزیابی می‌کند به نیروهای عمل‌ کننده در این رزمایش می‌دهیم.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌ الانبیاء ادامه داد: ویژگی دیگر این رزمایش این است که عمده تجهیزات و تسلیحاتی که در آن به‌ کار گرفته شده بومی و ساخت صنایع داخلی کشور است.
وی خاطرنشان کرد: کلیه روش‌ ها و تاکتیک‌ هایی که برادران پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء اتخاذ می‌ کنند بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیروهای مسلح ما دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала