افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در ایران

© Photo / IRNAافزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در ایران
افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2021
اشتراک
حقوق سال آینده کارکنان تمامی شرکت های دولتی بر اساس پیوست بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ به طور علی الحساب ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، شب گذشته بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ توسط رئیس جمهور ایران به دستگاه‌های کشور ابلاغ شد، برهمین اساس تمام دستگاه‌ها با محوریت سازمان برنامه و بودجه کشور با اهتمام جدی و مساعی جمعی و با تدوین برنامه‌ای منظم و تلاشی فراگیر و منضبط، کشور را برای رشد اقتصادی 8 درصد و تحقق جهش اقتصادی در سال آینده مهیا کنند.
از جمله پیوست‌های این بخشنامه  برنامه زمان‌بندی تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱،  ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱، دستورالعمل تهیه و تدوین بودجه دستگاه‌های اجرایی، دستورالعمل جامع بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد و دستورالعمل برنامه و بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت است.
در یکی از بندهای پیوست دستورالعمل برنامه و بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت که در خصوص دستورالعمل‌های مربوط به بودجه جاری دولت است، به موضوع افزایش حقوق‌ها اشاره شده است.
براین اساس: تمامی شرکت‌های دولتی از جمله شرکت‌هایی که دارای قوانین و مقررات خاص پرداخت حقوق و مزایا هستند، افزایش ضریب ریالی حقوق را به طور على الحساب ده (۱۰) در‌صد لحاظ نمایند؛ رقم قطعی ضریب به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید، افزایش حقوق و دستمزد مشمولان قانون کار على الحساب ده (۱۰) درصد لحاظ شود، رقم قطعی افزایش به تصویب شورای عالی کار خواهد رسید.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала