ماجرای شکایت از روحانی چیست؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مجلس شورای اسلامی ایران
مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.10.2021
اشتراک
کارشناس: ۵۰۰هزار نفر امضا توسط مردم برای محاکمه رئیس جمهور سابق به دست کمیسیون اصل نود رسیده است
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «خبر فوری»، حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت که ۵۰۰هزار نفر امضا توسط مردم برای محاکمه رئیس جمهور سابق به دست کمیسیون اصل نود رسیده است.
وی در ادامه به موضوعات دیگری اشاره کرد: سرانه پزشک در ایران از عربستان، تاجیکستان، قرقیزستان و ترکیه کمتر است. با این وجود به جای اینکه ظرفیت آزمون دستیاری افزایشی باشد در سال ۱۴۰۰کاهش ظرفیت داشتیم.
- بسیاری از مردم مجبور هستند تحمل کنند که دندان خراب داشته باشند اما امکان مراجعه به دندان‌پزشک را ندارند.
محمد حسن آصفری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
آیا روحانی و ظریف به دلیل خسارات برجام محاکمه خواهند شد؟
- ۵۰۰هزار نفر امضا توسط مردم برای محاکمه رئیس جمهور سابق به دست کمیسیون اصل نود رسیده است؛ جمعی از مردم هم طوماری با چند هزار امضا برای محاکمه روحانی را به مجلس فرستادند. پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شده و تعدادی از عنواین اتهامی متوجه روحانی است که در حال بررسی آن هستیم. من اطمینان را به مردم می‌دهم که این موضوع پیگیری شود.
- در مجلس گذشته پرونده مدیران دوتابعیتی بررسی شد و لیستی از مدیران دوتابعیتی منتشر شد؛ این پرونده همچنان باز است. با تمام وزرای دولت رئیسی درباره مدیران دوتابعیتی اتمام حجت کردیم؛ اگر در این دولت مدیر دوتابعیتی وجود داشته باشد حتما برخورد می‌کنیم. لیستی که آقای کریمی قدوسی در مورد دوتابعیتی‌ها منتشر کردند نهایی نشد.
- نیمی از پزشکان متخصص در تهران هستند و سهم ۸۹ درصد دیگر از جمعیت ایران فقط ۵۰ درصد پزشک متخصص است. به وزیر بهداشت جدید نامه‌ای ارسال کرده‌ام تا افزایش پذیرش دانشجویان تعهدی انجام شود و پیگیر اجرای آن در سال‌های آینده خواهیم بود.
- در طرح صیانت ما به دنبال تقویت کسب و کارهای اینترنتی هستیم. در مورد مسائل اخلاقی فکر نمی‌کنم مردم با فیلترینگ مشکلی داشته باشند. آنچه که روشن است قرار نیست هیچ نوع آسیبی به زندگی مردم وارد شود».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала