ادامه صدرنشینی ایران با شکست امارات

CC BY 4.0 / IRNA / ادامه صدرنشینی ایران با شکست امارات
ادامه صدرنشینی ایران با شکست امارات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
اشتراک
تیم فوتبال ایران با شکست تیم امارات مقتدرانه در صدر جدول باقی ماند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای مقدماتی جام جهانی در دوبی در برابر تیم امارات قرار گرفت و با شکست این تیم 9 امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول باقی ماند.
تیم ایران در سومین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با پیروزی مقابل امارات 9 امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول باقی ماند.
 تیم ملی فوتبال ایران در سومین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت 20:15 در ورزشگاه زعبیل دوبی و در حضور  تماشاگران به مصاف تیم امارات رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی به پایان رسید. این نخستین مسابقه تیم ملی در این مرحله با حضور تماشاگر است. در دیدارهای قبلی به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات ایران مقابل سوریه و عراق بدون تماشاگر برگزار شد.
از نکات جالب این مسابقه این بود که تیم ملی فوتبال ایران در حالیکه ممکن بود مقابل امارات 10 نفره شود و حتی احتمال باخت این تیم وجود داشت، به لطف وجود کمک داور ویدئویی( VAR) توانست بازهم یازده نفره به بازی ادامه بدهد و سومین برد متوالی خود را به دست بیاورد. تیم ایران اکنون با 9 امتیاز از سه مسابقه صدرنشین گروه A است.
خاطرنشان می‌شود که تیم ملی ایران روز سه شنبه در تهران باید به مصاف کره جنوبی تیم رده دوم جدول برود. اگرچه تیم ایران به لطف درخشش لژیونرها و تلاش مربیان تیم برتر مسابقه به ویژه در نیمه دوم بود اما باید از VAR تشکر ویژه ای داشت که باعث شد عدالت در زمین اجرا شود. امارات هم در این گروه 2 امتیازی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала