آیا مشکل کمبود مرغ و تخم‌مرغ در ایران برطرف خواهد شد؟

© Sputnik / Siavash Sobhgahi آیا مشکل کمبود مرغ و تخم‌مرغ در ایران برطرف خواهد شد؟
آیا مشکل کمبود مرغ و تخم‌مرغ در ایران برطرف خواهد شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
اشتراک
وزیر کشاورزی: قیمت شیر، پنیر و ماست از شنبه 10 درصد کاهش خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد که هفته آینده قیمت شیر، پنیر و ماست ۱۰ درصد کاهش می‌یابد از توزیع و رفع مشکل کمبود مرغ و تخم‌مرغ در کشور خبر داد.
وی در ادامه افزود: «یکی دیگر از مباحث در حال حاضر مربوط به تامین مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات است که از هفته آینده براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور و بنا به دستور رئیس جمهور در مورد ثبات قیمت‌ها و فراوانی و دسترسی اقلام از روز شنبه کاهش 10درصدی قیمت در 3 محصول اصلی یعنی شیر، پنیر و ماست عملیاتی خواهد شد.
کاهش مصرف گوشت، لبنیات و برنج در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2021
کاهش مصرف گوشت، لبنیات و برنج در ایران
بخشی از مشکلات عشایر مربوط به مسائل اراضی و مالکیتی است که بین منابع طبیعی و مستثنیات در روستاها به وجود آمده که هفته آینده کمیته ویژه ای برای بررسی مسائل بین منابع طبیعی و عشایر و روستاییان تشکیل خواهد شد و یکشنبه گزارشی از این سفر را در هیئت دولت ارائه خواهم کرد.
مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت، بخشی از این مسائل و مشکلات مربوط به حوزه‌های زیرساختی همچون مشکلات فرزندان دانش‌آموز عشایر و دسترسی به اینترنت، مشکلات بهسازی جاده‌های دسترسی عشایر و گازرسانی منطقه بود که مورد اشاره از سوی عشایر و روستائیان قرار گرفت».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала