نماینده خمینی شهر: واکسن اجباری کرونا خلاف قانون است

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / نماینده خمینی شهر: واکسن اجباری کرونا خلاف قانون است
نماینده خمینی شهر: واکسن اجباری کرونا خلاف قانون است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2021
اشتراک
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ایران تأکید کرد: بحث واکسن اجباری و انجام اجباری تست پی سی آر برخلاف قانون بوده و نحوه مدیریت بحران کرونا این گونه نیست.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر، در جریان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس و بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص زلزله سی‌ سخت بیان کرد:‌ در گزارشی که در خصوص زلزله سی‌ سخت ارائه شد ۹ مورد به سوء مدیریت و عدم انجام اقدام مناسب برای کاهش آلام مردم و ضررهایی که به مردم وارد شده است، اشاره داشت.
بهرام عین‌ اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2021
ایران در تزریق واکسن کرونا رکورد جهانی را شکست
وی در ادامه اظهار کرد:‌ اما سوال اصلی این است که چرا چنین گزارش‌هایی در صحن مجلس قرائت می‌شود؟ این گزارش‌ها باید درس عبرتی برای آینده باشد تا از وقوع حوادثی مشابه جلوگیری شود. دولت آقای رئیسی باید به این موضوع توجه کند. امروز اگر کسی به اصفهان بیاید برون نشست پل خواجو و سی و سه پل که به دنبال خشکی زاینده‌رود به وقوع پیوسته است را خواهد دید. اگر اقدام به موقعی صورت نگیرد ممکن است این آثار جهانی دچار حادثه شود. نباید اجازه داد تا با سوءمدیریت بحرانی جدید آفریده شود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ایران تأکید کرد:‌ یکی دیگر از مصادیق بحران بحث مدیریت کرونا است. واکسن اجباری با قانون اساسی در تضاد است. تست پی سی آر اجباری چه معنایی دارد؟ هر فرد از جامعه باید برای رفتن به هر بخش ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کند تا این تست را انجام دهد. مدیریت بحران این نیست که اکنون اتفاق افتاده است.
وی افزود:‌ آقای عین‌ اللهی اگر امروز گزارش زلزله سی‌ سخت را به دولت می‌دهیم در قضیه کرونا هم مدیریت شما محل اشکال است. واکسن اجباری توجیهی ندارد. نباید اجازه داد تا با سوء مدیریت‌ها بحرانی جدید آفرید و گزارش جدید نوشت.
نقدعلی در پایان بیان کرد:‌ مسئله آب اصفهان امروز به مراتب بحرانی‌ تر از خوزستان می‌باشد اما گوش شنوایی وجود ندارد. اجازه ندهید با بحرانی جدید و تخریب آثار تاریخی بی‌آبرویی در سطح بین‌المللی رقم بخورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала