علی دایی ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / علی دایی ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد
علی دایی ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2021
اشتراک
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل با کمک علی دایی و جمعی از خیرین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی دادگستری، حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل در اختتامیه پویش نذر اربعین حسینی که با شعار «هر مسجد آزادی یک زندانی» برگزار شد، اظهار کرد: آن چه امروز سبب می‌شود تا ما در مقابل دولت‌های زورگو موضعی مقتدرانه داشته باشیم تکیه بر خون شهدا و تاسی از مکتب حسینی در مقابله با زورگویان است.
واکنش علی دایی به مشکلات خوزستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2021
واکنش علی دایی به مشکلات خوزستان + عکس
رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل با قدردانی از فعالان ستاد دیه و مسئولان زندان‌های استان اردبیل در جهت آزادی زندانیان نیازمند اظهار کرد: طرح هر مسجد، آزادی یک زندانی غیرعمد از جمله ابتکارات ماندگاری است که از سال 97 تا کنون اجرا و به همت سبز خیرین نوعدوست زمینه آزادی قریب به 100 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرده‌است.
وی با اشاره به استخلاص 18 زندانی جرایم غیرعمد در اربعین سال 1400 گفت: برای آزادی این تعداد زندانی رقمی بالغ بر 4 میلیارد و230میلیون ریال به صورت کمک ویژه پرداخت شده است.
وی با تقدیر از اقدام خالصانه علی دایی در برپایی این طرح خداپسندانه بیان کرد: قهرمان بودن و در کنار آن برخورداری از منش پهلوانی، نعمت بزرگی است که موجب ماندگاری نام و یاد افراد در اذهان عمومی می‌شود، در این راستا آقای علی دایی که به راستی چه در زمین فوتبال و چه در عرصه خدمات حمایتی از گذشته تا به امروز فردی شناخته شده هستند و در پویش امسال سهم عمده‌ای را بر عهده داشتند که در این مجال از تلاش این ورزشکار نامی تشکر می‌کنیم.
کثیرلو ادامه داد: به یقین اقدامات خداپسندانه و انسان‌دوستانه خیرین عزیز، گره‌هایی زیادی را نه تنها از مددجویان جرایم غیرعمد و محکومان مالی باز کرده؛ بلکه خانواده‌های بی‌سرپرست بسیاری را از گرفتاری در مشکلات خانمان‌سوز و مصائب بعضا غیرقابل جبران اجتماعی رهایی داده و به این واسطه اشک شوق را در چشمان بسیاری از فرزندان و مادران منتظر و بی‌پناه زندانیان جرایم غیر عمد ومالی جاری ساخته است.
رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل در خصوص عملکرد 6 ماهه ستاد دیه در سال جاری گفت: در این بازه زمانی تعداد 86 زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر 106 میلیارد و 630 میلیون و 467 هزار و 73 ریال از بند زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند که به ترتیب محکومیت مالی 82 فقره، مهریه 2 فقره و سهم حوادث کارگاهی 2 پرونده بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала