فرمانده نیروی دریایی ایران: برای برقراری امنیت ۲۴ ساعته در دریا حضور داریم

© Photo / تسنیم / فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش
امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2021
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی ایران اعلام کرد حفظ اقتدار کشور در گرو ایجاد امنیت است و نیروی دریایی ارتش برای برقراری امنیت پایدار به صورت ۲۴ ساعته و بدون توقف در دریا حضور دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در برنامه تلویزیونی «گفتمان» در شبکه مرکز کردستان اظهار داشت: حجم تبادلات و راحتی ارتباط نیروی دریایی ارتش باعث شده تا نقطه امنیتی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه دشمن قرار گیرد و آنها بخواهند شیطنت‌هایی انجام دهند. البته با حضور مقتدرانه همرزمان ما در دریا در طول ۱۴ سال اخیر  این شیطنت ها، به خوبی کنترل شده است.
ورود ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش به آبهای سرزمینی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
ورود ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش به آبهای سرزمینی ایران
وی افزود: ضروری است که مردم ایران و استان کردستان بدانند بارها از طریق سازمان‌های بین‌المللی به خاطر انجام برخی اقدامات کمکی مورد تشویق قرار گرفته‌ایم. بارها پیش آمده کشتی‌های برخی کشورها علی‌رغم حضور نیروهای آن کشور در منطقه، توسط نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران نجات یافته‌اند که همین نشان از حضور مقتدرانه ما دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه جمعیت شناورهای ما متشکل از افراد و از اقوام مختلف ایرانی است گفت: تلاش شبانه‌روزی و راهبرد ما این است تا بتوانیم پرچم جمهوری اسلامی ایران را به بهترین نحو ممکن و با اقتدار بالا نگه داریم.
امیر دریادار ایرانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با سه پدیده تحریم، توطئه و تهدید مواجه است.
وی با بیان اینکه برای حضور در محیط خشن دریا باید تجهیزات متناسب وجود داشته باشد، تصریح کرد: پس از دستور فرمانده معظم کل قوا در دهه ۷۰، ساخت ناوشکن در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه تجهیزات امروز ما در لبه فناوری قرار دارد، گفت: برای ساخت بهترین و ‌تازه‌ترین تجهیزات باید علم داشته باشیم تا با انتقال علم به صنعت و جمع‌بندی تجربیات عملیاتی، به پیشرفته‌ترین تجهیزات دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: تجهیزات ما به دست جوانان همین مرز و بوم ساخته شده و هدف‌گذاری ما هم استفاده از همین جوانان بوده که اکنون به بهترین نحو آن را در اختیار داریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از افتتاح نمایندگی استخدام نیروی دریایی ارتش در کردستان خبر داد و گفت: جوانان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی‌ برای فعالیت در نیروی دریایی ارتش ثبت‌نام کنند.
وی عنوان کرد: ساختار نیروهای مسلح به گونه‌ای است که باید حتما مشابه حلقه‌های زنجیر لنگر در کنار هم باشند تا کشتی پُرافتخار که همان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را با اقتدار حفظ کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: حفظ اقتدار کشور در گرو ایجاد امنیت است و نیروی دریایی ارتش برای برقراری امنیت پایدار به صورت ۲۴ ساعته و بدون توقف در دریا حضور دارد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала