مقام فرانسوی: برای بازگشت به برجام هیچ شرطی وجود ندارد

© AP Photo / Eric Feferberg مقام فرانسوی: برای بازگشت به برجام هیچ شرطی وجود ندارد
مقام فرانسوی: برای بازگشت به برجام هیچ شرطی وجود ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
یکی از مقامات ارشد کاخ ریاست جمهوری فرانسه از ایران خواست تا به برجام بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، این مقام کاخ الیزه که نخواست نامش فاش شود، گفت: نیازی به تعیین شرایط جدید برای مذاکرات نیست، چراکه همه چیز در متن توافق هسته‌ای سال 2015 (برجام) واضح است.
وی همچنین خواستار هم صدایی تمامی طرف‌های برجام با یکدیگر در خلال مذاکرات هسته‌ای با ایران شده و به ویژه تاکید کرد که چین می‌بایست موضع خود در جریان مذاکرات را بیان کرده و به شیوه‌ای مصمم‌تر عمل کند.
رسانه ها خبر از افتتاح سفارتخانه اسرائیل در منامنه در آینده نزدیک دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
رسانه ها خبر از افتتاح سفارتخانه اسرائیل در منامنه در آینده نزدیک دادند
لازم به ذکر است، حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران روز یکشنبه در خصوص مذاکرات خود با دبیرکل سازمان ملل با موضوع برجام گفت: موضوع دیگر که از بحث‌های جدی، هم در دیدار با گوترش دبیر کل سازمان ملل و هم با تعدادی از وزرای خارجه از جمله فرانسه، آلمان و انگلیس و نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا انجام شد، بحث چگونگی بازگشت ایران به برجام و مذاکرات وین بود. ما به صراحت رفتار آمریکایی‌ها را به ویژه در جلسه با سران و مدیران اندیشکده‌های آمریکایی و اساتید روابط بین‌الملل در آمریکا تبیین کردیم.
امیرعبداللهیان اظهار داشت: البته ما در آمریکا این مطلب را هم با صراحت اعلام کردیم که بر مبنای رفتار عملی آمریکایی‌ها قضاوت خواهیم کرد و پیام‌های متعارض آمریکایی‌ها که از کانال‌های رسانه‌ای یا کانال‌های دیپلماتیک به ما منتقل می‌شود، ملاک تصمیم گیری نهایی ما نخواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала