رئیسی: در ۴ روز آینده ۷۰ درصد جمعیت ایران واکسینه می‌شوند

© Photo / IRNAابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران اعلام کرد تا ۴ روز آینده ۷۰ درصد جمعیت واکسینه می‌شوند لذا از آموزش و پرورش درخواست دارم که با رعایت اصول بهداشتی به سمت آموزش حضوری پیش رویم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابراهیم رئیسی صبح امروز در آئین نمادین بازگشایی مدارس که در مدرسه فولادفر شهرری برگزار شد اظهار داشت: عدالت آموزشی نقش مهمی دارد و هیچ کس نباید به خاطر فقر از آموزش و تحصیل باز ماند.
محموله جدید واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد ایران شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2021
محموله جدید واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد ایران شد
وی افزود: دولت باید امکانات کافی برای تحصیل در اختیار دانش آموزان قرار دهد، به نحوی که تمامی افراد در جامعه از آموزش و علم آموزی بهره‌مند شوند لذا عدالت آموزشی امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
ه رئیسی تصریح کرد : سال تحصیلی را با آموزش مجازی و حضوری آغاز خواهیم کردیم اما ممکن است در برخی مدارس امکان حضور دانش آموزان فراهم نباشد لذا تلاش می‌کنیم تا با حداقل جمعیت کلاس‌ها برگزار شود.
وی ادامه داد: افت تحصیلی یا ترک تحصیل برخی دانش آموزان به هیچ عنوان قابل قبول نیست بلکه باید نشاط، شادابی و هیاهوی دانش آموزان را شاهد باشیم.
رئیس جمهور ابراز داشت: صیانت از جان دانش آموزان و معلمان برای ما وظیفه است و امروز شرایطی فراهم شده که بسیاری از معلمان و حتی دانش آموزان واکسینه شدند اما هنوز تمام جامعه هدف آموزش و پرورش واکسینه نشدند و امیدواریم ظرف چند روز آینده شاهد واکسینه شدن افراد بیشتر باشیم.
 
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала