اسرائیل رئیس جمهور ایران را به دروغگویی و بدبینی متهم کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اسرائیل رئیس جمهور ایران را به دروغگویی و بدبینی متهم کرد
اسرائیل رئیس جمهور ایران را به دروغگویی و بدبینی متهم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2021
اشتراک
وزارت امور خارجه اسرائیل: سخنرانی رئیس جمهور ایران در سازمان ملل مملو از دروغ و بدبینی بود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه اسرائیل: سخنرانی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در 76مین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد مملو از دروغ و بدبینی بود.
این وزارتخانه ایران را متهم کرد که عمدا رهبران جهان را گمراه کرده، تروریسم را تأمین مالی کرده و وضعیت منطقه را بی ثبات کرده است. در این بیانیه آمده است: "جامعه بین المللی باید رژیم ایران را محکوم کند و از هرگونه احتمال افتادن سلاح های هسته ای به دست این افراط گرایان جلوگیری کند."
انگلیس و آمریکا شرط به رسمیت شناختن طالبان را اعلام کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2021
انگلیس و آمریکا شرط به رسمیت شناختن طالبان را اعلام کردند
وزارت خارجه اسرائیل تاکید کرد که مسیر سیاسی تهران مستقیماً خاورمیانه و صلح جهانی را تهدید می کند. به گفته آنها کابینه جدید ایران به ریاست رئیسی چهره افراطی است، به همین دلیل شهروندان این کشور بیش از 40 سال است که رنج می برند.
در 21 سپتامبر، رئیس جمهور ایران طی سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل امید داشت که مذاکرات درباره توافق هسته ای منجر به لغو تحریم های تهران شود. وی اطمینان داد که سلاح های هسته ای جایی در دکترین دفاعی کشور ندارند. بعداً سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که روند مذاکرات برای بازگشت کامل به برنامه جامع اقدام مشترک طی چند هفته در وین از سر گرفته می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала