ایران یک رکورد واکسیناسیون جهانی کرونا را شکست

CC BY-SA 3.0 / Tasnim News Agency / ایران یک رکورد واکسیناسیون جهانی کرونا در جهان را شکست
ایران یک رکورد واکسیناسیون جهانی کرونا در جهان را شکست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2021
اشتراک
تزریق ۷میلیون و ۹۰۰هزار دوز در هفت روز گذشته در ایران رکورد جهانی را شکست.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، وزیر بهداشت گفت: ایران رکورد واکسیناسیون هفتگی کرونا در جهان را با تزریق هفت‌میلیون و ۹۰۰هزار دوز واکسن در هفته جاری شکست.
بهرام عین‌اللهی در خصوص رکورد واکسیناسیون در ایران اظهار داشت: با تلاش‌های دولت سیزدهم و همکاری و همدلی وزرا جهشی در ورود و تولید واکسن ایجاد شد و امروز واکسن به‌صورت سیل به کشور سرازیر شده است که این موضوع در درجه اول نتیجه تلاش شخصی رئیس جمهور بود.
۵ میلیون واکسن جدید علیه کرونا به ایران رسید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2021
۵ میلیون واکسن جدید علیه کرونا به ایران رسید + ویدئو
عین‌اللهی با تأکید بر تسریع در واکسیناسیون گفت: واکسن به‌میزان فراوان وجود دارد و تأمین شده است بنابراین واکسیناسیون باید در کرمانشاه تسریع شود و از ظرفیت‌ و مشارکت‌های مردمی استفاده کرد. امروز رکورد تزریق واکسن در هفته در دنیا را شکستیم.
وزیر بهداشت ایران بیان کرد: تاکنون رکورد واکسیناسیون هفتگی مربوط به آلمان با 6 میلیون دوز بود که این هفته در ایران هفت میلیون و 900 هزار دوز واکسن تزریق شد و این فاصله زیاد با آلمان تنها با مشارکت مردم محقق شده است.
عزت‌اللهی با تأکید به اینکه باید در یک هفته تا 10 روز آینده واکسیناسیون در کرمانشاه به اتمام برسد عنوان کرد: براساس مطالعات با واکسیناسیون به‌طور قطع میزان مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا کاهش می‌یابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала