تشکر نماینده حزب‌ الله از ایران بابت ارسال سوخت

CC BY 4.0 / TASNIM NEWS AGENCY / / عبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله لبنان در جمهوری اسلامی ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران
عبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله لبنان در جمهوری اسلامی ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
اشتراک
نماینده حزب‌ الله لبنان در دیدار با وزیر امور خارجه ایران مراتب قدردانی ملت لبنان از ایران را بابت ارسال سوخت و حمایت از لبنان در شرایط سختی ابراز داشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله لبنان در جمهوری اسلامی ایران، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
کشتی ایرانی حامل سوخت برای لبنان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
کامیون های حامل سوخت ایران فردا به لبنان می رسد
وزیر امور خارجه ایران در این دیدار با تبریک به ملت و دولت لبنان به مناسبت تشکیل دولت جدید در این کشور، ابراز امیدواری نمود، هرچه زودتر مشکلات مردم این کشور حل گردد و آمال و آرزوهای مردم لبنان تحقق یابد.
امیرعبداللهیان تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر رئیسی به حمایت از مقاومت توجه و تاکید دارد.
وزیر خارجه ایران، بر گسترش هرچه بیشتر مناسبات  بین ملت و دولت لبنان و جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود و برای تامین نیازهای لبنان در زمینه‌ های مختلف توسط جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرد.
عبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله لبنان در ایران، نیز در این دیدار انتخاب امیرعبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
نماینده حزب الله لبنان افزود: مردم این کشور قدردان جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از لبنان در زمان سختی ها هستند. وی همچنین از جمهوری اسلامی ایران بواسطه فروش سوخت مورد نیاز مردم لبنان تشکر و قدر دانی نمود.
نماینده حزب الله لبنان اظهار امیدواری کرد، که جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها مراحل رشد و شکوفایی را طی نماید و توسعه یابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала