انجام تست "پی‌سی‌آر" برای ایرانیان جهت دریافت ویزای عراق منتفی شد

© Photo / IRNAانجام تست "پی‌سی‌آر" برای ایرانیان جهت دریافت ویزای عراق منتفی شد
انجام تست پی‌سی‌آر برای ایرانیان جهت دریافت ویزای عراق منتفی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2021
اشتراک
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین از منتفی شدن انجام تست "پی‌سی‌آر" برای ایرانیان جهت دریافت ویزای عراق خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، احمد محمدی فر، سخنگوی ستاد مرکزی اربعین بیان داشت: در حال حاضر سهمیه در نظر گرفته شده از سوی عراق برای زائران ایرانی جهت شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، شصت هزار سهمیه است. از روز گذشته ثبت‌نام برای سهمیه جدیدی که به‌تازگی اعلام شده، در سامانه "سماح" آغاز شده است.
امیرعبداللهیان: تلاش برای افزایش تعداد زوار ایرانی اربعین ادامه دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2021
امیرعبداللهیان: تلاش برای افزایش تعداد زوار ایرانی اربعین ادامه دارد
محمدی فر تصریح کرد: کسانی در سامانه سماح ثبت‌نام کنند که حتماً دو دوز واکسن کرونا را زده و دارای کارت واکسن معتبر هستند و این اسامی از طریق سامانه از سوی وزارت بهداشت نیز کنترل می‌شود. زائران برای انجام سفر اربعین حسینی باید ویزا دریافت کنند ولی نباید هزینه‌ای جهت دریافت ویزا پرداخت کنند.
وی در خصوص لزوم انجام تست "پی‌سی‌آر" برای دریافت ویزا اظهار داشت: صحبت از این بود که هم موقع دریافت ویزا و هم برای سوارشدن به هواپیما زائران تست پی‌سی‌آر بدهند. باتوجه‌به رایزنی‌هایی که انجام شد انجام تست پی‌سی‌آر برای دریافت ویزا منتفی شد ولی برای سوارشدن به هواپیما باید این تست از سوی مسافران انجام شده باشد از دیگر سو یک‌بار دیگر هم تست پی‌سی‌آر در داخل فرودگاه‌های بغداد و نجف صورت می‌گیرد که قرار شد این فرایند نیز حذف شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала