بازداشت ۳۰ نفر به‌ جرم خروج داروهای کرونایی از بیمارستان‌های ایران

© Photo / IRNAبازداشت ۳۰ نفر به‌ جرم خروج داروهای کرونایی از بیمارستان‌های ایران
بازداشت ۳۰ نفر به‌ جرم خروج داروهای کرونایی از بیمارستان‌های ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2021
اشتراک
معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی بازرسی ‌کل ایران از بازداشت ۳۰ نفر به‌ جرم خروج داروهای کرونایی از بیمارستان‌های این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمدمهدی عرب‌انصاری، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی بازرسی ‌کل ایران اظهار داشت: از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا، مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی از سوی بانک مرکزی مرتفع، نظارت‌ها بیشتر، شبکه‌های استانی فعال و غسل اموات انجام شد و برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، با ستاد مدیریت کرونا ارتباط مستقیم برقرار کردیم و تاکنون اقدامات مختلفی انجام داده‌ایم.
بازداشت فروشندگان دارو‌های تقلبی کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2020
بازداشت فروشندگان دارو‌های تقلبی کرونا در ایران
عرب‌انصاری در خصوص علت کمبود داروهای کرونایی و سرم در داروخانه‌ها تصریح کرد: علت این وضعیت ایجادشده نیز مربوط به تعمیر خط تولید یکی از کارخانه‌ها در تبریز بود که بلافاصله مجوزهایی برای واردات سرم صادر و مشکل رفع شد و خط تولید نیز بنا به الزام کردن سازمان غذا و دارو به‌عنوان متولی این حوزه، فعالیت خود را ادامه داد.
معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی بازرسی ‌کل ایران همچنین از تشکیل پرونده تخلفات برای عاملان خروج دارو از بیمارستان‌ها در سازمان بازرسی خبر داد.
وی افزود: این افراد متخلف دارو را از بیمارستا‌ن‌ها خارج می‌کردند و با ۲۰برابر قیمت در بازار به فروش می‌رساندند که در این رابطه ۳۰ نفر شناسایی، بازداشت و به دادستانی معرفی شدند و برخوردهای لازم صورت گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала