وزیر بهداشت ایران از ورود 40 میلیون دز واکسن کرونا در مهرماه خبر داد

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر وزیر بهداشت ایران از ورود 40 میلیون دز واکسن کرونا در مهرماه خبر داد
وزیر بهداشت ایران از ورود 40 میلیون دز واکسن کرونا در مهرماه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2021
اشتراک
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران: امروز واکسیناسیون در کشور ما سرعت گرفته و امروز به 38 میلیون دُز رسیده و این هفته رکورد جهانی واکسیناسیون را می‌زنیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدا و سیمای ایران، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران با اشاره به سیل ورود واکسن کرونا در کنار تولیدات داخلی، گفت: مهر ماه 40 میلیون دُز واکسن جدید وارد کشور می‌شود.
وی افزود: همانطور که قبلا قول داده شد تا پایان شهریور 50 میلیون دُز وارد می‌شود و در مهر 40 میلیون دُز دیگر وارد می‌کنیم، البته این میزان واردات علاوه بر تولیدات داخلی است و ما سعی می‌کنیم که همه مردم واکسن کرونا را در اسرع وقت دریافت کنند.
 17 ساله ها در ایران با واکسنهای خاصی که وارد کشور شده اند واکسینه می شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2021
17 ساله ها در ایران با واکسنهای خاصی که وارد کشور شده اند واکسینه می شوند
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران گفت: در دولت جدید مجوز تولید داخلی پنج واکسن سیناژن، رازی، پاستور، فخرا و برکت داده شده است.
عین اللهی درباره دلایل افزایش ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور، گفت: من هیچوقت درباره گذشته صحبت نمی‌کنم بلکه صحبت من درباره آینده است، از وقتی که نمایندگان به ما رای اعتماد دادند و تکلیف به دوش ما افتاد شبانه روز برای تامین واکسن کرونا کار کردیم.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران افزود: مهمترین مساله که باعث موفقیت شد تلاش‌های شخص رییس جمهور، معاون اول، بانک مرکزی و سایر وزارتخانه‌ها بود و این همکاری و همدلی موجب شد که شاهد ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور باشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала