روند واردات واکسن در دولت روحانی بررسی شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / درخواست تحقیق در خصوص روند واردات واکسن در دولت روحانی
درخواست تحقیق در خصوص روند واردات واکسن در دولت روحانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
اشتراک
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ایران گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و دارو‌های کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به اینکه در دولت گذشته واردات واکسن کرونا به کندی صورت گرفت، گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.
آغاز بکار دومین خط تولید واکسن برکت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2021
آغاز بکار دومین خط تولید واکسن برکت
وی با بیان اینکه اگر ترک فعلی در واردات واکسن از سوی دولت دوازدهم رخ داده باشد قوه قضاییه و مجلس باید با آن برخورد کنند، افزود: امروز سؤال این است چرا با پایان دولت دوازدهم شاهد واردات واکسن کرونا به کشور هستیم و در دولت گذشته این اتفاق رخ نداد.
نماینده بم در مجلس با تأکید بر اینکه در دولت گذشته برخی وارد نشدن واکسن کرونا را به FATF ربط می‌دادند، اظهار داشت: همان افراد باید امروز پاسخگوی این باشند که چه موانعی وجود داشت که در دولت گذشته واردات واکسن شتاب نگرفت.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ایران تصریح کرد: قطعاً الآن که واردات واکسن و تولید آن در داخل شتاب گرفته است مشخص می‌شود که در دولت گذشته کارشکنی‌ها و بی‌رغبتی‌هایی در برخی زمینه‌ها وجود داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала