اسلامی: مذاکرات با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی سازنده بود

© Photo / ISNA agency / ESLAMIاسلامی: مذاکرات با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی سازنده بود
اسلامی: مذاکرات با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی سازنده بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
اشتراک
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران مذاکرات با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را سازنده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران مذاکرات با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را که روز یکشنبه انجام شد را سازنده خواند.
ایران دسترسی دوباره به دوربین‌های تاسیسات هسته‌ای را به آژانس می‌دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
ایران دسترسی دوباره به دوربین‌های تاسیسات هسته‌ای را به آژانس می‌دهد
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: گروسی به دعوت سازمان انرژی اتمی ایران وارد تهران شد و ما مذاکرات خوب و سازنده ای با وی انجام دادیم.
اسلامی با اشاره به اینکه همه مسائل بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی دارای ماهیت فنی هستند، افزود: در روابط ما جایی برای مسائل سیاسی وجود ندارد.
وی گفت: ما تصمیم گرفتیم در نشست بعدی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین شرکت کنیم و مذاکرات خود را در حاشیه این نشست ادامه دهیم.
اسلامی گفت: علاوه بر این، تصمیم گرفته شد که کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران بیایند تا کارت های حافظه دوربین های نظارتی فنی آژانس نصب شده در تاسیسات هسته ای را جایگزین کرده و اقدامات فنی لازم را انجام دهند.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که شب گذشته در رأس گروهی برای دیدار و گفت‌وگو با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران وارد تهران شده بود، امروز، ۲۱ شهریور با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала