گروسی دیدارش با اسلامی را مثبت ارزیابی کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agancy / گروسی دیدارش با اسلامی را مثبت ارزیابی کرد
گروسی دیدارش با اسلامی را مثبت ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
اشتراک
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدارش با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران را مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که شب گذشته در رأس گروهی برای دیدار و گفت‌وگو با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران وارد تهران شده بود، امروز، ۲۱ شهریور با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
آژانس بین المللی انرژی اتمی ویدئوی تاسیسات هسته‌ای ایران را دریافت نمی‌کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
آژانس بین المللی انرژی اتمی ویدئوی تاسیسات هسته‌ای ایران را دریافت نمی‌کند
وی پس از دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جمع خبرنگاران ضمن مثبت ارزیابی کردن این دیدار، بر گسترش همکاری ایران و آژانس تأکید کرد.
وی گفت: مثل همیشه حضور در تهران برای من افتخار است. برای من این بازدید بسیار مهم است چون اولین دیدارم بعد از روی کار آمدن دولت جدید در جمهوری اسلامی ایران است. این بدان معناست که ایران و آژانس باید با هم کار کرده و همکاری خود را گسترش دهند.
وی افزود: ما باید درباره مسائل با هم مذاکره و تبادل نظر داشته باشیم. این اولین دیدار من بعد از انتصاب آقای اسلامی است و درباره مسائل فنی صحبت شد.
پیش از این نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره اقدام غیرسازنده از سوی آژانس هشدار داده و گفته بود: آژانس و نهادهای سیاستگذار آن نمی توانند خود را از سرنوشت تفاهم هسته‌ای جدا کنند و هر اقدام غیر سازنده، مخل فرآیند مذاکره خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала