صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن فخرا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن فخرا
صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن فخرا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
اشتراک
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران از آغاز فاز ۳ کارآزمایی بالینی واکسن فخرا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اظهار داشت: با کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واکسن فخرا فاز ۳ کارآزمایی بالینی خود را آغاز کرده و مجوز مصرف اضطراری و عمومی را کسب نموده است و طی روزهای آینده در سبد واکسیناسیون عمومی قرار می گیرد.
آغاز تزریق فاز دوم واکسن فخرا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2021
آغاز تزریق فاز دوم واکسن فخرا به ۵۰۰ داوطلب تهرانی
وزیر دفاع ایران افزود: همزمان ساخت و آماده سازی کارخانه تولید واکسن فخرا که توسط متخصصان صنعت دفاعی آغاز شده است به مراحل پایانی خود رسیده و امیدواریم در آینده نزدیک برای تولید انبوه واکسن به بهره برداری کامل برسد.
وی بیان داشت: در حال حاضر امکان تولید ۱ میلیون دز واکسن فخرا به صورت ماهانه در مجموعه وزارت دفاع وجود دارد. با نهایی شدن زیر ساخت های لازم در آذر ماه سال جاری می توانیم میزان تولید را به چند برابر افزایش دهیم.
امیر سرتیپ آشتیانی خاطرنشان کرد: ان شاءالله تزریق اضطراری این واکسن  طی روزهای آینده برای مردم عزیز کشورمان مهیا شده و امیدواریم در راستای خواست مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم و مردم عزیز کشورمان در راستای تولید و تزریق واکسن کرونا، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала