همکاری بخش خصوصی ایران در تأمین واکسن کرونا

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر عبداللهیان
عبداللهیان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2021
اشتراک
امیرعبداللهیان: تامین واکسن کرونا از اولویت های بالای وزارت خارجه است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران اظهار داشت که  تامین واکسن کرونا را از اولویت های این وزارتخانه ذکر کرد.
وی در ادامه افزود: « از همکاری بخش خصوصی در این زمینه استقبال می کنیم. بخش خصوصی  موتور محرک روابط میان کشورها و حلقه های تجاری و اقتصادی و عاملی کمک کننده در پایایی سیاست خارجی و مقوّم آن است. وزارت خارجه از نقش و مشارکت دهی هرچه بیشتر بخش خصوصی در مراودات با کشورها حمایت می کند.
 برق ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.08.2021
کاهش بدهی به نیروگاه‌های خصوصی در ایران
تامین واکسن کرونا از اولویت های بالای وزارت خارجه است و این وزارتخانه در شتاب دهی فراوان به تامین واکسن مورد نیاز کشور در روزهای گذشته اقداماتی به انجام رسانده و از همکاری بخش خصوصی در این زمینه استقبال می کنیم».
تشکیل کمیته مشترک بین وزارت امور خارجه، وزارت صنعت معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، در نظر گرفتن جایگاه واقعی برای بخش خصوصی در کمیسیون‌های مشترک همکاری های اقتصادی، تداوم چنین جلسات هم اندیشی و حضور رئیس اتاق بازرگانی در جلسات شورای معاونین وزارت امور خارجه به تناسب موضوعات اقتصادی مطروحه و در اولویت قرار دادن موضوعات مرتبط به سامان دهی پایانه های  مرزی و تحکیم زیرساخت‌های کشور که ارتقاء دهنده صادرات کشور باشد، از دیگر مباحث مطروحه در خلال جمعبندی ارائه شده از سوی امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала