دلار دوباره گران شد

© Sputnik / Mihail Kutusov /  مراجعه به بانک تصاویر دلار در ایران
  دلار در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2021
اشتراک
حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز 4 سپتامبر (شنبه) ۶ میلیون و ۵۵ هزار و ۶۰۰ دلار بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «صدا و سیما»، مهدی گوهررستمی، مقام مسئول و تحلیلگر مسائل اقتصادی اعلام کرد که امروز معاملات نماد دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۴۰۸ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات، به نرخ ۲۶ هزار و ۴۹۹ تومان رسید که این ارقام معاملاتی، نرخ میانگین روزانه ۲۶ هزار و ۴۲۴ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.
آیا تورم در ایران کنترل خواهد شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2021
آیا تورم در ایران کنترل خواهد شد؟
وی افزود: «در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران، همچنین نماد یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۵۱ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۹۹۱ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ ۳۱ هزار و ۸۰ تومان را ثبت کرد.
حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز شنبه (سیزدهم شهریور) ۶ میلیون و ۵۵ هزار و ۶۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۸۵۷ هزار و ۴۰۰ یورو بود.
دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۲۸ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۴۹۹ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۰ هزار و ۹۷۲ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۳۹۹ تومان معامله شد.
بررسی معاملات جلسه معاملاتی 4 سپتامبر نشان می‌دهد که نماد معاملاتی دلار ۰.۲۷ درصد و نماد معاملاتی یورو ۰.۷۶ درصد افزایش را در مقایسه با روز معاملاتی قبل 2 سپتامبر تجربه کرده‌اند».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала