حمله به خودروی حامل واکسن کرونا در تهران

© Photo / IRNAسردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2021
اشتراک
سارقان بعد از خروج خودرو حامل واکسن از انبار وزارت بهداشت در منطقه یافت آباد تهران، به خودرو حمله کرده و با ضرب و شتم راننده واکسن ها را سرقت کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رکنا، امروز سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، ضمن تائید این سرقت تاکید داشت که دو مورد سرقت نبوده و یک مورد بود در این سرقت ۳۰۰ واکسن به سرقت رفته است.

بازداشت پرستار فروشنده واکسن های تقلبی کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2021
بازداشت پرستار فروشنده واکسن های تقلبی کرونا

سردار رحیمی در خصوص جزئیات این سرقت گفت: فردی که مامور انتقال این واکسن ها از انبار وزارت بهداشت به مرکز واکسیناسیون بود یک زن بود.

وی افزود: خودرویی که قرار بود واکسن ها با آن منتقل شود یک خودرو کرایه ای (تاکسی) بود و سارقان به خودرو حمله کرده و محموله واکسن را به سرقت بردند.

متاسفانه این خانم موضوع را به پلیس اطلاع نداده بود و شخصا تصمیم به انتقال این واکسن ها با خودروی کرایه ای را داشت و همین موضوع نیز سبب اطلاع سارقان شده و آنان اقدام به سرقت این واکسن ها کرده و متواری شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، تاکید کرد: هرگونه جابجایی واکسن باید به اطلاع پلیس برسد. اگر پلیس از این موضوع با خبر بود، مانند صدها مورد دیگر که در امنیت کامل انجام میشد، این تعداد واکسن نیز تحت نظارت پلیس به مقصد می رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала