تاکید وزیر کشور ایران بر فعال‌ شدن روابط اقتصادی خوزستان و بصره

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تاکید وزیر کشور ایران بر فعال‌ شدن روابط اقتصادی خوزستان و بصره
تاکید وزیر کشور ایران بر فعال‌ شدن روابط اقتصادی خوزستان و بصره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2021
اشتراک
وزیر کشور ایران بر لزوم فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی و ارتباط با کشور عراق تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، احمد وحیدی، وزیر کشور ایران در جلسه شورای اداری خوزستان که امروز (۵ شهریورماه) با حضور رئیس جمهور این کشور در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص واکسیناسیون کرونا، شرکت‌های بزرگ در برخی از استان‌های کشور آمادگی دارند بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به تامین کل واکسن مورد نیاز استان خود اقدام کنند.

وزیر خارجه ایران: حمایت از عراق از سیاست‌های همیشگی تهران است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2021
وزیر خارجه ایران: حمایت از عراق از سیاست‌های همیشگی تهران است

وی افزود: با کمک شرکت‌های بزرگ خوزستان می‌توانیم کل واکسن مورد نیاز استان را تامین کنیم و شرکت‌ها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت پروژه متروی اهواز گفت: متروی اهواز تبدیل به یک نمود در ناکارآمدی شده است که باید سر و سامان یابد و از این حالت خارج شود.

وی با اشاره به لزوم فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی و ارتباط با کشور عراق گفت: این کار باید با فعال شدن روابط اقتصادی خوزستان و بصره و تقویت بازارچه های مرزی دنبال شود.

وحیدی تصریح کرد: این ظرفیت در خوزستان وجود دارد و با توجه به این ظرفیت‌ها می‌توانیم شاهد آورده بسیار خوبی برای کشور و استان خوزستان باشیم و اشتغال بسیار خوبی نیز در مرزهای استان خوزستان ایجاد خواهد شد.

وی گفت: با همکاری‌هایی که می‌توانیم با کشور عراق داشته باشیم و فعال شدن برای حضور در بازارهای این کشور، می‌توانیم وضعیت بسیار خوب و آورده بسیار خوبی برای کشور و استان خوزستان داشته باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала