آغاز واکسیناسیون طلاب بالای ۱۸ سال در شهر قم ایران

© Photo / IRNAآغاز واکسیناسیون طلاب بالای ۱۸ سال در شهر قم ایران
آغاز واکسیناسیون طلاب بالای ۱۸ سال در شهر قم ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
اشتراک
چند روز پس از آغاز واکسیناسیون دانشجویان در قم، مرکز خدمات حوزه های علمیه نیز در اطلاعیه ای از راه اندازی مرکز واکسیناسیون ویژه طلاب بالای ۱۸ سال حوزه علمیه قم خبر داد.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران، در این اطلاعیه آمده است: طلاب بالای ۱۸ سال می توانند بدون ثبت نام و با دردست داشتن کارت ملی و کارت طلبگی همه روزه از تاریخ ۴ شهریورماه جاری به مدت پنج روز از ساعت ۹تا ۱۶ به مرکز واکسیناسیون الهادی مراجعه نمایند.

 در این اطلاعیه تاکید شده است: باتوجه به کمبود واکسن ایرانی برکت توصیه می شود طلاب سریعا به مرکز واکسیناسیون مراجعه نمایند. طلاب می توانند برای مراجعه به این مرکز به نشانی خیابان امام(ره)، انتهای شهرک امام حسن (ع)، سمت چپ، کوچه شهیدان عطار، جنب چاپخانه تبلیغات اسلامی، مجتمع الهادی (روبروی سپاه علی بن ابیطالب) اقدام کنند.

آغاز واکسیناسیون کرونا برای مادران باردار در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2021
آغاز واکسیناسیون کرونا برای مادران باردار در ایران

 گفتنی است: ۳۰ مردادماه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد که کلیه دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی سطح استان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی یا معرفی‌نامه از محل تحصیل خود دُز اول واکسن کووید ۱۹ را با کووبرکت ایرانی تزریق کنند.

 سیامک محبی  ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:دانشجویان باید ساکن قم بوده و دارای پرونده الکترونیک سلامت در یکی از مراکز خدمات جامع سلامت استان باشند.

 وضعیت کرونایی قم که از ۲۷ خردادماه پس از ۴۰ روز از وضعیت نارنجی به زرد بهبود یافته بود بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده توسط نرم‌افزار ماسک، از تاریخ نهم تیرماه جاری بار دیگر جزو شهرهای نارنجی و از ۲۳ تیرماه مجددا در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفت.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала