دستگیری کلاهبردار ۱۵ ساله در ایران

© AP Photo / Ebrahim Norooziدستگیری کلاهبردار ۱۵ ساله در ایران
دستگیری کلاهبردار ۱۵ ساله در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2021
اشتراک
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری نوجوان ۱۵ ساله‌ای که با ترفند فروش اکانت بازی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وی از طریق تلگرام ارتباط برقرار کرده و با اعلام فروش اکانت بازی، از او مبلغی را کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

کلاهبرداری گروهی با فروش جواهرات تقلبی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2021
کلاهبرداری گروهی با فروش جواهرات تقلبی +ویدئو

سرهنگ سلیمانی بیان داشت: در تحقیقات ماموران مشخص شد نوجوان ۱۵ ساله‌ای با طراحی اکانت بازی‌های رایانه‌ای در شبکه اجتماعی تلگرام با افراد ارتباط برقرار کرده و پس از جلب اعتماد آنان به بهانه فروش اکانت بازی با اخذ مبالغی اقدام به کلاهبرداری و کسب منفعت از این راه می‌کند.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی فرد مورد نظر در این شهرستان شده و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهم در بازجویی‌های صورت گرفته ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری شد، اما پس از مواجهه با اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به پرونده کلاهبرداری به دست آمده بود، به ۱۲ فقره کلاهبرداری به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال از شهروندان اعتراف کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала