زمان از سرگیری فعالیت ماینرهای مجاز در ایران اعلام شد

© AFP 2023 / Feerico Parraزمان از سرگیری فعالیت ماینرهای مجاز در ایران اعلام شد
زمان از سرگیری فعالیت ماینرهای مجاز در ایران اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2021
اشتراک
سخنگوی صنعت برق ایران: تعداد کل دستگاه کشف و ضبط شده تاکنون 212 هزار 373مورد بوده است که معادل تولید یک نیروگاه با ظرفیت 800 مگاوات است که برق 3 استان را پاسخ می دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق ایران گفت: ماینرهای مجاز از ابتدای مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و امیدواریم تا آن زمان مشکل تامین برق برطرف شده باشد.

وی با اشاره به آمار کشفیات مراکز استخراج غیرمجاز رمزارزها، اظهار کرد: در روز گذشته 25 مرکز غیرمجاز با ظرفیت 425کیلووات کشف شده است. تعداد دستگاه جدید 224 مورد بوده که به صورت متوسط، معادل با مصرف برق روزانه 1343 واحد مسکونی است.

بیش از 1400 دستگاه ماینر در استان فارس کشف شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
بیش از 1400 دستگاه ماینر در استان فارس کشف شد

مدیرعامل مدیریت شبکه برق ایران افزود برق مشترکانی که به صورت غیرمجاز نسبت به استخراج رمز ارز فعالیت می کنند تا زمان تعیین تکلیف توسط دستگاه قضایی قطع باقی خواهد ماند و لازم است مشترکان در شرایط کنونی محدودیت تامین برق نسبت به خاموش کردن تجهیزات اقدام کنند و مجوزهای قانونی را از وزارت صمت و شرکت های برق اخذ نمایند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه در ایام تعطیلات میزان مصرف کاهش یافته وخاموشی اعمال نشده است، ضمن تشکر از همراهی مردم تاکید کرد: همچنان تقاضای ما از مردم رعایت مدیریت مصرف به ویژه در ساعات اوج مصرف بوده چرا که در هفته های آتی موج گرما را در پیش خواهیم داشت و پایداری شبکه برق و تامین برق همه مشترکان نیازمند همکاری مردم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала