نامه سرگشاده شورای پایداری ها به رئیسی

CC BY 4.0 / IRNA / نامه سرگشاده شورای پایداری ها به رئیسی
نامه سرگشاده شورای پایداری ها به رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2021
اشتراک
قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ایران در نامه ای سرگشاده خطاب به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی مخالفت خود را به معرفی حجت الاسلام خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصادنیوز  ، قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ایران در نامه ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی مخالفت خود را به معرفی حجت الاسلام خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات اعلام کرد.

حسین امیرعبداللهیان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
رئیسی، امیرعبداللهیان را به عنوان وزیر خارجه ایران به مجلس معرفی کرد

در این نامه چنین امده است: شنیده ها حاکی است که برای وزارت مهم و کلیدی اطلاعات فردی به نام آقای سید اسماعیل خطیب در نظر گرفته اید از آن جایی که وزارت اطلاعات بسیار مهم و استراتژیک است و در موفقیت و عدم موفقیت دولت شما می تواند نقش بسزایی ایفا کند به دلیل سابقه طولانی وی در مدیریت اداره اطلاعات قم و شناختی که جریان انقلابی قم از کارنامه ایشان دارند وی را برای این جایگاه مهم مناسب نمی دانیم.

همچنین برخی از احتمال عبداللهی دادستان سابق ویژه روحانیت که از نیروهای ایشان می باشد برای وزارت اطلاعات سخن می گویند.

با توجه به توصیه رهبر ایران مبنی بر مشورت با نخبگان، اگر اجازه بفرمایید قبل از معرفی، جمعی از دوستان خدمت برسیم مطالبی که در این راستا وجود دارد مطرح کنیم. بی تردید می تواند در انتخاب این پست مهم و در جهت موفقیت شما در خدمت خالصانه به مردم مؤثر باشد». 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала