بازگشت دوباره خاموشی‌ها در ایران

© Fotolia / peerawat444برق در ایران
برق در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.08.2021
اشتراک
مدیر عامل شرکت توانیر: امروز تعدادی از نیروگاه های برق‌آبی از مدار خارج شدند و این مساله موجب کاهش تولید و اعمال خاموشی هایی در کشور شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، محمدحسن متولی زاده روز 12 اوت (پنجشنبه) اظهار داشت با توجه به موج گرمایی که در کشور شروع شده مصرف برق به شدت افزایش پیدا کرده است.

واکنش تند ظریف به اظهارات رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
واکنش تند ظریف به اظهارات رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران

وی در ادامه افزود:«امروز نیز علیرغم اینکه پنجشنبه و روز نیمه تعطیل است شاهد افزایش مصرف برق فراتر از تولید هستیم. نیروگاه های برق آبی تابع میزان آب ذخیره شده هستند؛ لذا امکان برنامه ریزی دقیق برای وارد مدار شدن آن ها وجود ندارد اما اقداماتی در این راستا درحال انجام است.

نکته ای که وجود دارد این است که این موضوع زمانبر خواهد بود؛ بنابراین همکاری و همراهی مشترکان بسیاری ضروری و مهم است؛ چراکه با همراهی آن ها می توانیم این چالش را پشت سر بگذاریم.

تعداد محدودی از مشترکان در این شرایط اقدام به استخراج رمزارز می‌کنند که با این اقدام مشکلاتی را برای صنعت برق و مردم به وجود آورده اند و کار آن ها در واقع خیانت به مردم است و هر لحظه که زودتر این دستگاه ها را از برق خارج کنند به خودشان و مردم کمک کرده اند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала