واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به ایران

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به ایران
واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.08.2021
اشتراک
درپی بروز بحران کمبود سرم تزریقی در مراکز درمانی و بیمارستانهای ایران، گروه دارویی برکت از خرید و بارگیری محموله ۳ میلیونی سرم نمکی به کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، گروه دارویی برکت در اطلاعیه‌ای در این زمینه آورده است: به دنبال اعلام نیاز وزارت بهداشت و به وجود آمدن شرایط بحرانی و کمبود سرم در مراکز درمانی و پزشکی و مشکلات به وجودآمده برای مردم، گروه دارویی برکت اقدام به خرید و واردات ۳ میلیون سرم تزریقی به کشور برای رفع نیاز داخلی کرد.

درمان سرپایی و بیماران سرم به دست در خیابان‌های بابل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.08.2021
درمان سرپایی و بیماران سرم به دست در خیابان‌های بابل +ویدئو

۴۸۰ هزار سرم روز گذشته به کشور رسید و تا ظهر امروز تحویل وزارت بهداشت می‌شود و بیش از ۲.۵ میلیون سرم دیگر نیز طی روزهای آینده از مبادی گمرکی ترخیص و تحویل این وزارتخانه خواهند شد تا دراختیار مردم و کادر سلامت قرار بگیرد.

سیاست گروه دارویی برکت تأمین نیاز فوری و حیاتی مردم در حوزه های دارویی از هر طریق ممکن است. این مجموعه از ابتدای شیوع ویروس کرونا درسال ۹۸ در کنار و به موازات سرمایه‌گذاری و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان جوان برای تولید داخلی و به دست آوردن دانش و تکنولوژی ساخت داخلی تمام اقلام دارویی و بهداشتی و تجهیزات موردنیاز مردم و کسب عزت و افتخار برای کشور مانند راه‌اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک، دستیابی به اولین واکسن ایرانی کرونا و تولید انبوه آن، ساخت و تولید کیت‌های تشخیص فوری کرونا و ... به عنوان یکی از اولین نهادها اقدام به واردات قابل توجه این محصولات و اقلام دارویی و بهداشتی و تأمین نیازهای فوری و حیاتی مردم کرده و بر ادامه این دو مسیر موازی با اولویت رفع نیاز داخلی و حفظ سلامت مردم عزیز کشورمان تأکید دارد.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала