رئیسی اولین دوز واکسن کرونای ایرانی را دریافت کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ابراهیم رئیسی
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2021
اشتراک
رییس‌ جمهور ایران پس از دریافت واکسن ایرانی برکت بیان داشت: واکسیناسیون عمومی ضرورتی اجتناب‌ ناپذیر و از اولویت‌ های دولت است.

به گزارش اسپوتنیک، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران، پس از دریافت واکسن برکت، اظهار داشت: از همه دست‌ اندرکاران تولید واکسن در کشور می خواهم که نهایت تلاش‌ شان را برای تسریع در تولید واکسن به کار بگیرند.

​وی افزود: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به مسئولان مربوطه تاکید کرده‌ام و اینجا نیز تکرار می‌کنم که همه توان خود را برای واکسیناسیون عمومی قبل از رسیدن فصل سرما به کار بگیرند.

رئیسی ادامه داد: واکسیناسیون عمومی ضرورتی اجتناب‌ ناپذیر و از اولویت‌ های دولت است تا بتوانیم مقاومت عمومی مردم را در برابر این ویروس و جهش‌ های احتمالی که دارد، بالا ببریم.

رئیس جمهور ایران در ادامه گفت: هر میزان که امکان استفاده از واکسن داخلی فراهم بود، استفاده می‌کنیم و به هر مقدار که کمبود وجود داشت نیز باید از خارج واکسن‌ های معتبر وارد شود.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه گزارش‌ های دریافتی درباره آمار مبتلایان و قربانیان کرونا، نگران کننده است، تصریح کرد: مردم حتما توصیه‌ های بهداشتی ارائه شده را به طور دقیق رعایت کنند و مسئولان مربوطه نیز تلاش کنند تا الزامات و زمینه اجرای کامل این دستورالعمل‌ ها فراهم شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала