سرپرست جدید شهرداری تهران مشخص شد

© Photo / IRNAسرپرست جدید شهرداری تهران مشخص شد
سرپرست جدید شهرداری تهران مشخص شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2021
اشتراک
علیرضا جاوید به عنوان سرپرست شهرداری تهران توسط شورای شهر انتخاب شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، اولین مصوبه ششمین شورای اسلامی شهر تهران در جلسه صبح روز یکشنبه به رای گذاشته شد. 

مهدی چمران رئیس شورای شهر بیان داشت: نظر ما این بود که تا زمان انتصاب و اعلام رسمی شهردار جدید پایتخت، آقای حناچی می‌توانند به کار خود ادامه دهند تا شهردار جدید معرفی شود اما این امر برای آقای حناچی قدری دشوار بود.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور قرار بر این شد که فعلاً یک سرپرست برای شهر در نظر گرفته شود و روز گذشته از آقای علیرضا جاوید درخواست کردیم که این مسئولیت را بپذیرند و در این مدت به عنوان سرپرست شهرداری تهران خدمت کنند.

چمران گفت: زمانی که در حال بررسی طرح جامع تهران بودیم وی به عنوان نماینده ویژه شهردار تهران حضور داشتند و سوابق متعددی در حوزه شهری دارند و بهترین گزینه موجود هستند، خودشان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران بودند اما از این مسئولیت انصراف دادند.

اعضای شورای شهر تهران فردا شهردار را انتخاب خواهند کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.08.2021
اعضای شورای شهر تهران فردا شهردار را انتخاب خواهند کرد

در این جلسه انتخاب علیرضا جاوید به عنوان سرپرست شهرداری تهران مورد رأی گیری قرار گرفت و با ۲۱ رأی به عنوان سرپرست شهرداری تهران منصوب شد.

پس از رأی گیری و انتخاب جاوید به عنوان سرپرست شهرداری، وی بیان داشت: از زمان حضور بنده در شهرداری تهران بیش از ۱۸ سال سپری شده است و تجربه به بنده آموخته است که راز موفقیت هر مجموعه‌ای انگیزه و امید است و نو شدن مجموعه شهرداری و انتخاب شهردار آینده تهران این امید را به شهر منتقل خواهد کرد.

جاوید افزود: تفاوت شهرداری با سایر دستگاه‌های خدماتی این است که اثرات آن مستقیماً در زندگی مردم نمود پیدا می‌کند. شهرداری نقطه اتصال خدمت نظام اسلامی به مردم است و مردم اثر خدمت خوب را می‌فهمند، اما اگر نتوانیم به طور شایسته خدمات را ارائه دهیم ممکن است باعث آزردگی شهروندان شویم.

سرپرست شهرداری تهران بیان کرد: شهرداری مستقیماً منابع مورد نیاز هزینه‌کرد خود را تأمین می‌کند، به علاوه شهرداری به دلیل تنوع خدمات ساختار پیچیده‌ای دارد و خوشبختانه آقای زاکانی نیز در برنامه‌های خود به خوبی به این موضوعات پرداخته است.

جاوید گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف در شهرداری تأمین آرامش شهروندان است. حدود ۹۴ الی ۹۵ درصد کمی و زیرساخت‌های تهران تأمین شده و باقی نیز تأمین می‌شود و امیدوارم در این دوره شاهد آرامش شهر باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала