آیا طراحان طرح صیانت از کاربران فضای مجازی به اهداف خود خواهند رسید؟

© Photo / IRNAمحمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2021
اشتراک
جهرمی: ضرر پیش نویس طرح صیانت از کاربران فضای مجازی بسیار زیاد است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت که ضرر پیش نویس طرح صیانت از کاربران فضای مجازی که روی میز است، بسیار زیاد است و طراحان آن به اهداف مدنظر نمی‌رسند.امیدوارم‌آنچه تصویب می شود به سود ملت باشد.

کنایه‌ها و طنز تلخ‌های کاربران به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
کنایه‌ها و طنز تلخ‌های کاربران به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی +ویدئو، عکس

وی در ادامه افزود: «برای ما همین بس بود که توفیق داشتیم در شرایطی که کرونا دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و مشکلات زیادی ایجاد کرده بود، فضای مجازی کورسوی امیدی برای فعالیت‌های ۱۴ میلیون معلم و دانش‌آموز و ۴ میلیون استاد و دانشجو، بسیاری از کسب و کارها، مدافعان سلامت و مبلغان دینی فراهم آورد تا خلاءهای ناشی از فراگیری کرونا را در کشور پر کند.

با وجود همه ایرادهایی که می‌گیرند، این زیرساخت ارتباطی فراهم شد؛‌ البته ایرادات را روی چشم می گذاریم و امیدواریم مسائل حل شود اما نمی توان از تحولات بزرگ و اتفاقاتی که در زمینه ارتباطات و فضای مجازی روی داده و خدماتی که برای مردم فراهم کرد، چشم پوشی کرد.

من نظراتم را درباره این طرح به طور کاملا شفاف در فضای مجازی نوشتم و نظر وزارتخانه را منعکس کردم. ضرر این پیش نویسی که روی میز است، بسیار زیاد است و طراحان آن به اهداف مدنظر نخواهند رسید. امیدوارم آنچه در نهایت تصویب می‌شود به سود ملت باشد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала