گزارش و تحلیل

واکنش کاربران شبکه‌های مجازی به عذرخواهی روحانی از مردم

© Photo / IRNAواکنش کاربران شبکه‌های مجازی به عذرخواهی روحانی از مردم
واکنش کاربران شبکه‌های مجازی به عذرخواهی روحانی از مردم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2021
اشتراک
کاربران ایرانی شبکه‌های مجازی در پی سخنرانی روحانی در پایان عمر دولتش و عذرخواهی از مردم واکنش‌های متفاوتی داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در روز گذشته و در آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم سخنانی ایراد کرد و برای عیب و نقص‌ها از مردم عذرخواهی کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: هر آنچه از سال های گذشته تا امروز با مردم صحبت کردیم و اعلام کردیم  چیزی برخلاف واقعیت نبود. آنچه واقعیت بود به مردم گفتیم البته بخشی از واقعیت را به مردم نگفتیم و از نظر من نمی‌شد آنها را بگوییم، به دلیل اینکه آنها را مفید نمی‌دانستم و می ترسیدم یک هدف بسیار بلندی که همه باید دنبال کنیم و آن وحدت ملی است، صدمه ببیند.

وی افزود: روحانی گفت: هنوز هم به مردم بدهکاریم و اگر شرایط ما مناسب تر بود، همه با هم همکاری کرده بودیم و قوای دیگر بیشتر ما را یاری کرده بودند، به نقاط بهتری می‌رسیدیم.

این سخنان حسن روحانی با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

کاربر ماهد در توئیتر نوشت:

آقای روحانی عذرخواهی لازم نیست! شما مسئولیتی داشتید که باید در برابرش پاسخگو باشید ما در برابر تمام ضعف عملکرد های شما در دادگاه جواب میخوایم یک کلام ولاغیر #محاکمه_روحانی

​یا کاربری بنام "دختر بهار" در توئیتی نوشت: 

​کاربر دیگری عذرخواهی روحانی را به دیده مثبت نگاه کرد و نوشت:

 

​کاربر دیگری به نا زهرا سادات موسوی در توئیتر با انتقاد شدید از روحانی عذرخواهی وی از مردم را غیر قابل قبول خواند و نوشت:

​گروهی دیگر از کاربران تندتر واکنش نشان داده و با هشتک های #حلالت نمیکنیم و شبیه آن خواستار محاکمه و یا حتی اعدام وی شدند.

به عنوان مثال کاربر حسن پهلوان می‌نویسد:

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала