صالحی: هیچ یک از دولت‌های ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است

© AP Photo / Ebrahim Norooziصالحی: هیچ یک از دولت‌های ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است
صالحی: هیچ یک از دولت‌های ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2021
اشتراک
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: هیچ یک از دولت‌های جمهوری اسلامی ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست رئیس جمهور این کشور با مدیران ارشد دولت اظهار کرد: در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی از منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید. دولت تدبیر و امید سینه خویش را سپر بلای ملت و کشور کرد. هیچ یک از دولت‌های جمهوری اسلامی ایران با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است. سیل و زلزله از یک سو و اعمال تحریم ها و فشارها و شیوع ویروس کرونا معجونی سخت و زهر آگینی پدید آورد.

سخنگوی دولت ایران: دولت تدبیر و امید، لطف خداوند بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2021
سخنگوی دولت ایران: دولت تدبیر و امید، لطف خداوند بود

وی ادامه داد: بروز و ظهور برخی بداخلاقی های سیاسی در داخل بر سختی این امور افزود.

صالحی گفت: به یمن الطاف الهی شرایط لازم برای دستیابی دو پیروزی چشم گیر فراهم آمد. اول پیشبرد مذاکرات که به واسطه راهنمایی های رهبری و مدیریت آقای روحانی شرایطی پدید آمد که دشمنان ما در خواست‌هایشان ناکام شوند.

وی ادامه داد: دوم اینکه بعد از بدعهدی ایالت متحده و خروجش از برجام بسیاری از سیاستمداران دنیا منتظر شرایط علاج ناپذیر این دولت بودند اما باید گفت این دولت در میدان جنگ طاقت فرسا از پا در نیامد .

وی همچنین گفت: این جانب به عنوان یکی از دست‌اندرکاران گواهی می دهم در پرتوی تدابیر اتخاذ شده توسط نظام اسلامی و تدابیر دولت شرایطمان از سال ۹۲ بسیار متفاوت است و صنعت هسته ای ما در مسیر رشد روز افزون گام بر می دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: دشمنان ما مدام می گفتند انرژی هسته ای در این دولت از بین رفته است اما بعد از مصوبه مجلس شورای اسلامی این واقعیت بر دوستان و دشمنان هویدا شد که بن مایه های این صنعت ملی از هر گزندی به دور است .

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала