ششمین روز المپیک: والیبال، بدمینتون و شمشیر ایران متوقف شد

© AFP 2023 / Behrouz Mehri ششمین روز المپیک: بدمینتون باز ایران متوقف شد
ششمین روز المپیک: بدمینتون باز ایران متوقف شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2021
اشتراک
تیم های ملی والیبال، شمشیربازی اسلحه و بدمینتون ایران، در ششمین روز مسابقات المپیک مغلوب حریفان خود شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، ثریا آقایی بانوی بدمینتون باز ایران که برای نخستین بار در المپیک شرکت کرده بود و با پیروزی در نخستین دیدار خود برابر حریف اهل مالدیو تاریخ ساز شده بود، در دومین مسابقه شکست خورد.

اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک توکیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2021
اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک توکیو +عکس

ثریا آقایی در دومین مسابقه خود صبح امروز چهارشنبه به مصاف حریفی از چین رفت و با نتیجه دو بر صفر بازی را به این چینی که رنک نهم دنیا را در اختیار داد واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران نیز، در نخستین دیدار خود در بازی های المپیک، نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد. بدین ترتیب ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند و باید دیدارهای خود را برای کسب جایگاه پنجم ادامه دهد.

ملی پوشان شمشیربازی در این مرحله از مسابقات با آمریکا دیدار می کنند. آمریکا امروز با شکست برابر لهستان از صعود به نیمه نهایی بازماند.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی والیبال کانادا رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

تیم ایران در ست اول با ترکیب میثم صالحی، سیدمحمد موسوی، سعید معروف، میلاد عبادی‌ پور، علی‌ اصغر مجرد، امیر غفور و همچنین حضور مهدی مرندی به عنوان لیبرو راهی میدان شد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ شکست خورد.

تیم ایران در پایان این بازی، ۳۳ امتیاز از حمله، ۵ امتیاز از دفاع روی تور، ۶ پوئن سرویس و ۱۴ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. بازیکنان کانادا هم ۴۰ امتیاز از حمله،‌ ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۴ امتیاز سرویس و ۲۱ امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала