قطعی عامدانه برق در ۳ استان ایران

© Photo / IRNAقطعی عامدانه برق در ۳ استان ایران
قطعی عامدانه برق در ۳ استان ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2021
اشتراک
ساعتی پیش با خروج از مدار ۴ واحد نیروگاهی بخش‌هایی از سه استان کشور دچار خاموشی‌هایی شده‌اند که این خاموشی‌ها به‌صورت دستی اعمال شده است تا پایداری شبکه از بین نرود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، مصطفی رجبی‌مشهدی، سخنگوی صنعت برق در ایران گفت که در حالی که روز گذشته 5 واحد نیروگاهی در نیروگاه‌های سبلان، رامین اهواز، خرمشهر و یزد از مدار بهره‌برداری خارج شده و 1000 مگاوات از تولید برق کشور را کاهش داده بود و این واحدها بعداز ظهر امروز به مدار بهره‌برداری بازگشته بود، باز هم شاهد خروج از مدار 4 واحد جدید نیروگاهی از مدار بهره‌برداری بودیم.

هشدار درباره رگبار، باد شدید و رعد و برق در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2021
هشدار درباره رگبار، باد شدید و رعد و برق در ایران

ساعتی پیش با خروج از مدار 4 واحد نیروگاهی، بخش‌هایی از سه استان کشور دچار خاموشی‌هایی شده‌اند که این خاموشی‌ها به‌دلیل مشکل در تولید برق، به‌صورت دستی اعمال شده است تا پایداری شبکه از بین نرود.

وی گفت که از حدود یک ساعت گذشته مجبور شدیم به‌دلیل پایداری شبکه برق، محدودیت‌هایی را اعمال کنیم.

وی افزود: به‌منظور جلوگیری از خاموشی‌های گسترده، برق بخشی از مناطق واقع در استان‌های خراسان، کرمان، آذربایجان و نقاطی از بخش‌های مرکزی کشور به‌صورت دستی و موقت قطع شد.

رجبی‌مشهدی با بیان این که "این خاموشی‌ها در مجموع حدود 400 مگاوات است و امیدواریم تا ساعت 23:30 دقیقه و کاهش میزان مصرف، برطرف شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала