تاکید فرماندهان نیروی دریایی ایران و روسیه بر گسترش همکاری‌

CC BY-SA 4.0 / Mohammad Sadegh Heydari / IRIN naval ships in Velayat-90 Naval Exerciseتاکید فرماندهان نیروی دریایی ایران و روسیه بر گسترش همکاری‌
تاکید فرماندهان نیروی دریایی ایران و روسیه بر گسترش همکاری‌ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2021
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و آدمیرال لیومینیوف فرمانده نیروی دریایی روسیه، در این دیدار راه‌ های توسعه و گسترش همکاری‌ های دریایی را بررسی کردند.

خانزادی: حضور ایران در رزمایش روسیه بیانگر عمق همکاری هاست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.07.2021
خانزادی: حضور ایران در رزمایش روسیه بیانگر عمق همکاری هاست

ضرورت اقدامات مشترک در راستای تقویت همه‌ جانبه مناسبات دفاعی و امنیتی، برگزاری رزمایش‌ های مشترک دریایی، افزایش حضور ناوگان دریایی دو کشور در مناطق راهبردی جهان، تبادل تجربیات دریایی در زمینه تجهیزات و ادوات رزمی و ترابری، آموزش نیروها و همگرایی هرچه بیشتر دو کشور در مقابله با تهدیدات مشترک، محور رایزنی فرماندهان نیروی دریایی ایران و روسیه بود.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، معاونان راهبردی و آموزش نیروی دریایی ارتش و وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار خانزادی را در این دیدار همراهی می‌ کردند.

پس از حضور مقتدرانه ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رژه بزرگ سالانه دریایی روسیه، که روز گذشته در بندر سنت پترزبورگ و خلیج فنلاند برگزار شد، امیر دریادار خانزادی با فرماندهان و مقامات بلندپایه روسیه و کشورهای شرکت کننده در این مراسم دیدار و رایزنی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала