برگزاری نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان ایرانی در مسکو

© Photo / Akbar Sharifiبرگزاری نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان ایرانی در مسکو
برگزاری نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان ایرانی در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2021
اشتراک
روز جمعه ۳۱ تیر ماه در جلسه مدیران سی شرکت دانش بنیان، با حضور جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه و قلعه نوی رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بخش رسانه ای سفارت ایران در مسکو، نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان ایرانی در مسکو برگزار گردید. در این جلسه مدیران شرکت های دانش بنیان، دیدگاه های خود را در مورد موضوعات مختلف و مسائل مربوط به نحوه حضور در بازار روسیه مطرح کردند. 

هفتمین محموله واکسن اسپوتنیک وی تحویل سفارت ایران در مسکو شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
هفتمین محموله واکسن اسپوتنیک وی تحویل سفارت ایران در مسکو شد

موضوعات مربوط به ثبت محصولات و تولیدات دانش بنیان ایرانی در روسیه، ثبت محصولات دارویی، بازاریابی، مشارکت در نمایشگاه، بهره مندی از ظرفیت اتحادیه اقتصادی اوراسیا، جدب سرمایه گذاری و تولیدات مشترک با شرکت های روسی، همکاری در قالب کمیسیون مشترک اقتصادی، توسعه همکاری ها از طریق کارگروه همکاری های فناورانه و توسعه همکاری در زمینه گردشگری سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 در پایان این نشست که در محل اقامتگاه سفارت ج.ا.ایران در مسکو برگزار شد دو شرکت ایرانی و روسی «نصر» و «آوز-اس. پ» یادداشت تفاهم همکاری در زمینه تولید داروهای دامی را در حضور کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و«مهدی قلعه نوی» رییس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرارداد تولید داروی دامی امضا کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала