واکنش کاربران به عذرخواهی حریرچی درباره تاخیر در روند واکسیناسیون

CC BY 2.0 / IRNA / واکنش کاربران به عذرخواهی حریرچی درباره تاخیر روند واکسیناسیون
واکنش کاربران به عذرخواهی حریرچی درباره تاخیر روند واکسیناسیون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2021
اشتراک
معاون کل وزارت بهداشت ایران با تشریح وضعیت کرونا در کشور و بخاطر مشکلاتی که در تهیه واکسن کرونا وجود دارد و روند واکسیناسیون را با تاخیر مواجه کرده است از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت ایران با تشریح وضعیت کرونا در کشور و بخاطر مشکلاتی که در تهیه واکسن کرونا وجود دارد و روند واکسیناسیون را با تاخیر مواجه کرده است از مردم عذرخواهی کرد.

دکتر نیازی با نام کاربری @Drniazi7 در توییتر نوشت: "گوشمان از عذرخواهی های متعدد پر است‌."

​کاربر @Irani16099184 با یادآوری سخنان حریرچی که پیشتر گفته بود قرنطینه مربوط به قرون وسطی است در توییتر نوشت: "این همون نبود که میگفت، قرنطینه مربوط به جنگ جهانی دوم است و قدیمی شده؟"

​وحید هِرُوآبادی با نام کاربری @vahidhdi در توییتر نوشت: "حریرچی: از اینکه نتوانستیم به وعده‌های داده شده درباره واکسیناسیون عمل کنیم صمیمانه از مردم عذرخواهی می‌کنم
✓ نه بزرگوار، مچل کردن ملت و کشته دادن در دوره‌ای که همه دنیا داره واکسناسیون رو تموم می‌کنه با عذرخواهی حل نمیشه، یک‌یک‌تون در خون تک‌تک کشته‌ها شریکید و باید محاکمه بشید"

​کاربر @Mike_Alemi در توییتر نوشت: "فکر کنم بجای عذر خواهی باید استعفا کنی"

​کاربر @mohammad_Leonar در توییتر نوشت: "عذرخواهی دردی از ملت دوا نمیکنه"

​کاربر @yarali_durna در توییتر نوشت: "عذرخواهی خالی چه دردی از مردم دوا میکنه؟؟ عذرخواهی معمولا تو جاهای دیگه با استعفایی چیزی همراه هست."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала