جایزه 10 میلیارد تومانی سردار سلامی برای صعود یک تیم فوتبال در ایران

© Photo / IRNAجایزه 10 میلیارد تومانی سردار سلامی برای صعود یک تیم فوتبال در ایران
جایزه 10 میلیارد تومانی سردار سلامی برای صعود یک تیم فوتبال در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2021
اشتراک
سردار سلامی که یکی از حامیان اصلی باشگاه فجر سپاسی شیراز است برای صعود این تیم به لیگ برتر پاداش قابل توجهی درنظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رسول فلاح، مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز، درباره پاداش‌های در نظر گرفته شده برای این تیم اظهار کرد: امیدوارم مسئولانی که برای پاداش قول داده‌اند همان‌طور که تا الان به قول‌های‌شان عمل کرده‌اند، عمل کنند. شورای شهر یک روز قبل از بازی سه میلیارد تومان پاداش برای تیم در نظر گرفتند و سردار سلامی که همیشه در کنار تیم بوده است و به جوانان اهمیت می‌دهند تیم را تقویت و حمایت کردند و اگر حمایت‌های ایشان نبود تیمی به نام فجر سپاسی وجود نداشت. ایشان مبلغ 10 میلیارد تومان پاداش برای صعود تیم به لیگ برتر در نظر گرفته است که پنج میلیارد برای بازیکنان است و پنج میلیارد برای هزینه‌های باشگاه. از همه دوستان که به این تیم کمک کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

او در پایان گفت: در مورد جایگاه حرف زدن برای تیمی که هنوز بسته نشده و مشخص نیست چه اهدافی را دنبال کند سخت است. جلسات باید برگزار شود تا از این تیم حمایت شود تا بتوانیم نتیجه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم. این تیم مزین به نام شهید است و به امید خدا کمک می‌کنند تا نتایج خوبی کسب کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала